Nu suntem decat simpli actori pe scena vietii.

Dulce-acrisor

soarele inca nu apusese,desi era tarziu. i’am intalnit zambetul inconjurat de o aura iluminata de mii de culori. ma asteptam sa nu pot sa ma uit in ochii sai de culoarea cafelei,ma asteptam sa nu pot sa scot niciun cuvant,atunci cand se apropia prea mult de mine. tremuram,dar chipul imi radia,ma simteam ca si cum timpul se oprise in loc,ca iluziile mele sa se adevereasca. am privit cum umbrele ce se jucau cu ramurile verzi ale copacilor ne mangaiau usor chipurile,am auzit cum soaptele noastre se impleteau intr’o singura voce,o singura suflare.

portretul unei zile in paradis se contura din ce in ce mai mult. simteam ca totul din jurul meu imi apartinea. ca peisajul ce se intindea in fata privirilor era creat special pentru mine,ca sentimentul de bine ce il aveam se datora prezentei sale,ca totul era asa cum odata visam. era un sentiment de nedescris,era ceva ce rareori imi ajungea in adancul sufletului.

zilele pareau ore iar orele erau mai scurte chiar decat clipele. cuvintele se impleteau pe o spirala a timpului ce urmarea apususl soarelui,senzatiile preluau forme confuze ale gesturilor ce ne caracterizau.

gandurile se evaporau in eter,aveau un gust dulce-acrisor…

3 responses

  1. Alex

    Peisajul te face sa te simti in paradis, uneori un peisaj poate crea ziua buna ce va urma sa vina! Fericire si bucurie, natura e frumoasa si uimitoare in acelasi timp…

    07/05/2010 la 10:09 PM

  2. un gust dulce-acrisor…

    Doamne, cat de mult pot semana stilurile noastre de a scrie…

    foarte frumos articolul!!!
    XOXO,
    TapiTapioca

    11/05/2010 la 9:50 PM

    • mersi mult. poate ca om fi si apropiate ca varsta,cine stie.

      oricum ne mai citim noi ;))

      😀

      11/05/2010 la 9:56 PM

Lasă un răspuns

